Dagen tisdag.

Dagens nya: njää, inget nytt idag!
Dagens väder: HALT och blåsigt!
Dagens kvällsplan: Se Linn uppträda, done and done. 
Dagens jag: Grymt sjuk, ingen matlust, glad.
Dagens byxor: Leggings
Dagens höjdpunkt: Konserten!
Dagens roligaste: Laila och hennes tabbar!
Dagens önskan: Nja, det får vara en hemlighet ett tag
Dagens tidning: Norrländskan
Dagens köp: Jag har inte dragit kortet en enda gång idag!
Dagens miss: Min dröm!
Dagens byte: Kläder .. ?
Dagens sorgliga: Jag är sjuuk
Dagens födelsedagsbarn: Inget men Emelie H igår
Dagens kära återseende: Mamma Mia soundtracket.
Dagens kvällsgoda: Kaffe
Dagens kvällsmysiga: Konserten igen!
Dagens jobb: Räknas redovisningen på NK:n?
Dagens doft: Lacoste - touch of pink
Dagens dag: tisday!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Tänkte på dig när jag såg den här ;D



http://www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=30241&productId=222348&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

2008-12-16 @ 23:00:47
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0