Hela Aschberg står i lågor!

Blev utmanad av Kristine! så får väll lika gärna gör det
Här kommer en lista! (En del av frågorna är tolkningsfrågor som du får besvara efter hur du tar dom. Efter att du har fyllt i listan, utmana 7 blogglada vänner och meddela dom i respektive blogg!)

Vem (med motivation)
Vem är din käraste flickvän?
Robert Aschberg

Vem är din käraste pojkvän?
Elin Klingström

Vem litar du mest på ?
Magnus Betnér

Vem vänder du dig till när du behöver någon?
Drottningen!

Vem är dig likast till sättet?
Björn Gustafsson

Vem skulle du vilja ta med utomlands?
Billie Joe Armstrong

Vem skulle du inte vilja ta med utomlands?
Legolas

Vem var du med senast?
Mikael Persbrandt

Vem saknar du mest?
BB micke

Vem älskar dig mest av dina vänner?
Blondinbella

Vad (rangordna 1-3)

Vad önskar du dig just nu?
1 - Kalas
2 - Green Dag boxen
3 - Mig själv

Vad önskar du dig inte alls just nu?
1 - Skrik
2 - Huvudvärk
3 - Gnäll

Vad betyder mest för dig?
1 - Jag
2 - Jag
3 - Jag

Vad får dig på bättre humör?
1 - Min låga humor
2 - engla
3 - Musik

Vad får dig på sämre humör?
1 - Tandläkarn
2 -  2a världs kriget
3 - Fredrik Reinfeldt

Vad saknar du?
1 - Julstämning
2 - Mat
3 -skolan<3

Vad är dina nyårslöften?
1 - Kommer aldrig
2 - skaffa
3 - några!

Hur vill du att din framtid ska se ut?
En glass i handen  på LA beach

Hur vill du leva ditt liv?
Jag vill inte leva alls! mohahaha

Hur delar du med dig av dina känslor?
Det gör jag inte!

Hur mår du?
Bra, lite smått jävligt hungrig

Jag utmanar:
Ebba von sydow,
Kastrullove,
Leif GW Persson,
Roger Åkerström,
Foppa,
Kungen,
Robert Aschberg

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag finner inga ord, kan bara utbrista i tårar! HAHAHA

2008-12-19 @ 23:37:39
URL: http://orkesterolga.blogg.se/
Postat av: sara

förut var hon normal,bara så alla vet =D haha

2008-12-20 @ 17:17:39
URL: http://sara888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0