Hey there Delilah

Jag har skrattat konstant idag!
For inte till stan utan till Storheden med pappa och co direkt, och pappa vart less på Sara och Emil som gnällde hela tiden så när vi var på ÖoB så började Sara dra i dom här sväng dörrarna som öppnas när man ska in i en butik och så vart pappa så less på henne så han halvskrek:
- "OM DU RÖR DOM BÖRJAR DOM BRINNA!"
Och jag tror jag skratta tills jag vek mig, man måste känna eller åtminstonde träffat far för att veta hur han låter och hur störd han är ibland! haha.
Sen var min lillbro' Emil ganska söt, han hade nyss vaknat och så satt han helt pömsig och åt russin som han fått av tomten, så satte han fram sina små söta händer med ett russin i, som om jag skulle få det så jag sa tack och sträckte fram handen, men vad gör inte fräck ungen? Jo han äter upp det själv! Hahaha, så söt han är! Han har enbart sprungit runt leendes och vart glad hela dagen, tvärtom med Sara så hon ids jag inte säga nått om!
Han har dessutom fått 8 tänder nu och är skit söt! Aja, ska inte tråka ut er med barn, ska lägga mig ´ner och dö för jag är sååå trött!


Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAHAHAHAHA JAG SKRATTAR FAN SÖNDER!!! Fan va skön, emil har typ ärvt Olas störd-gener hahah

2008-12-13 @ 18:58:02
URL: http://orkesterolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0