hometown boys without a home

Vilken lång natt och vilken lång dag!
Jag och Amanda fick oss några goda skratt genom timmarna, allt för mycket, skämten är dock något ingen annan förstår så ingen idé att skriva några!
Sen idag har vi vandrat på stan och vandrat på stan och vandrat på stan och sen ätit på waldorf! 140;-, sved lite ja.
Ska citera en konversation vi hade när vi kollade på priserna och hade beställt:
Jag: Ska vi ta springnotan??
Amanda: jofan!
Jag: nääfan.
Amanda: Nä, kineser är så bra på sport!
Alla tre: HAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHHA!!
..Ni som inte förstår så menar hon att dom springer snabbt osv.

Aja, ska hoppa i duschen och se prison break och må gött, och be till gud att nyår inte failar!
Puss på dig snyggis

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahaha jo men det tyckte jag också att hon va ;)

2008-12-30 @ 09:08:07
URL: http://jutok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0