Inte för att man orkar läsa men.

Snodde Kajsas nyårslista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag var på klubbviken, väldigt mycket!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nope, har aldrig nyårslöften för ingen kan hålla dom!:P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Tror nog inte det ^^.
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Bli 18;)
5. Vad var din största framgång 2008? Jag lämnade det bakomflutna framför mig!
6. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och dryck, huvva.. 
7. Vad önskar du att du gjort mer? Åkt till olika ställen, okej varje kväll var ett nytt ställe hela sommarn, men åkt bort från luleå lite mer.
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Haft ångest.
9. Hur tillbringar du nyår? YOU TELL ME!.
10. Vem saknade du? Mirran, min kisse som gick bort i början av januari
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Hahaha japp, ska inte gå in på det!
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? SOMMARN!, lätt.
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Om den fortsätter som slutet på 2008 så blir jag riktigt nöjd!


Men vadå brun?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha där sa du något smart! nu vet jag att det finns en framtid för mig också om det är så lätt att vara forskare ;)

2008-12-28 @ 23:18:15
URL: http://jutok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0