Jag hugger i sten.

Nu har jag vaknat igen, Elin ringde och väckte mig, vilket var bra för annars hade jag sovit till imorgon och då hade jag haft grym huvudvärk! ..Nu ska jag dricka lite kaffe sen funderar jag på att dra mig till Kvantum och köpa hårfärg!
Ska ringa Emil och se vad han har för sig också, yeey.
Såg just att vi (jag&Sara) missade julbordet på skolan som var IDAG, varför är det inte imorgon? Hm..Fast det kanske är imorgon också, nog för att jag fortfarande inte har någon matlust..men kan ju vara kul att titta på iaf! höh.

Ska nog slå in dom sista julklapparna om inget roligare händer, glömde att säga att jag köpte till A-K också! Pappas sambo, nu är det bara pappsen kvar och ett paket till bro'! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0