Kanske har han en tvilling?

Hockey hos Pasi ikväll med Johanna, Jonas och Roger, Sverige förlorade med 6-2, pinsamt!
Men(!) Luleå spelarna var bra iaf, eller ja..Modig släppte in 5 mål men de flesta var fan inte hans fel, Omark och Harju var grymma och så grymt dom spelar tillsammans! Anyway, när Omark och Harju började slåss så fick man närbild på Harju och så säger jag (tjej som jag är) "Nämen..Han är ju faktiskt lite lik Björn Gustafsson:)" medans alla andra ropar ungefär "fight fight fight". Haha. Sen satt jag och Johanna och kommentera spelet jätte bra och kom på att vi kanske borde bli sportkommentator! eller vad säger ni? Som sagt, folk skulle ju skratta iaf.

 

Slående likhet!

..Vad Kallar man  två tanter som är på promenad?
- Antik rundan! Hahahhahaha

Kommentarer
Postat av: johanna

"Nämen..Han är ju faktiskt lite lik Björn Gustafsson:)" HAHAHAHAHAHA BÄST!!

2008-12-18 @ 23:15:49
URL: http://orkesterolga.blogg.se/
Postat av: kristine

Jag har en utmaning till dej på min blogg ;)

2008-12-19 @ 15:16:18
URL: http://www.kristinenystrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0