Mixed

Blev utmanad av Elinpelin =)


10 ÅR SEDAN: 
Jag fyllde sju, slog ut en permanent framtand så har 3 nere tänder ist för fyra där fram, och stack mig på en geting, detta var alltså på min sju års dag! det är det jag kommer ihåg från den åldern. 

5 ÅR SEDAN: När jag var tolv, spelade jag fotboll och basket och gled med livets gång med diverse problem,
träffade också Conny och dom och började umgås med dom, trevliga år!

1 ÅR SEDAN: Jag började ettan, kände inte en kotte, lärde känna min underbara vän Sara!

IGÅR: Var jag i skolan och köpte julklappar på stan, även klappar till mig själv och sen vart det roasters med Sara och sen till Johan!

5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:

1. Åka till USA 
2. Köpa presenter till nära&kära för det är så grymt kul!
3. Åka till nått varmt land
4. Köpa en ny dator, nya gluggar och en tv!
5. spara resten!

FAVORITFILMER:
1.  Step up 1&2
2. Twilight
3. Sagan om ringen triologin
4. The Holiday
5. Gone in 60 seconds

 5 FAVORIT-TVPROGRAM:
1. Vänner
2. Parlamentet
 3. Desperate housewives
 4. Greys
 5. Dirty Sexy Money

 5 FAVORITSAKER:
1. Kameran
2. Sängen
3. telefonen
4. Högtalarna, för där kommer musiken ifrån
5. TV:n

5 PERSONER JAG UTMANAR:
1. Sara Newboeg
2. SB
3. Signelainen
4. Johan
5. Fredde

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh jävlar :) de hade jag inte kunnat ana om den randiga!

2008-12-03 @ 17:45:42
Postat av: Signe

jag är redan utmanad ;)

2008-12-03 @ 23:42:42
URL: http://signen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0