They say bad things happen for a reason

Min dag vart väl inte som planerat helt enkelt.
Skulle redovisa MDK:n imorse men hade så ont i ryggen att jag stanna hemma tills NK:n börja, och då när vi "äntligen" ska redovisa så funkar inte projektorn, yay.
Mm. Sen efter skolan så skulle jag på stan med J en sväng men hann inte gå allt för länge för Linn kom, och dom sku plguga. Vilket egentligen var tur för jag kände att jag började få ont i foten igen.
Skulle köpa en julklapp åt Saris men den var ju såklart slut, hm. Får väl hitta på nått nytt nu då, så jävla påhittig som jag är!
..Min 'bildvägg' börjar fyllas mer och mer, tycker den är rätt grym och nöjd är jag! Ni ska få se sen hur den utvecklats, Mm.
Men nu ska jag sätta upp lite fler bilder, se Mulan och dricka kaffe! Later /L

Ps. Min glugg kommer nästa vecka! UNDERBART! Så jävla länge som jag väntat! yes.



Kära vänner i ljus och i mörker
i växlande väster och öst
är ni alltid mitt hopp och min helande tröst
min helande tröst

Kommentarer
Postat av: Kickan

glugg?

2008-12-10 @ 20:53:02
URL: http://kristinenystrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0