Vi står tysta framför skälet, där sommaren tar slut.

Jag är riktigt sugen på sommar, för hur jag än gör så råkar jag alltid sitta och klicka mig igenom alla varma och härliga sommarbilder, jag vill vara brun igen!, jag vill åka båt igen, jag vill bada på klubbviken och äta bullens, hehe.
Allt skönt som sommarn bringar vill jag ha! Men vad får vi? -0,9 ..Ge oss helt vinter eller sommar, inget där emellan.
hm, kom just på att jag hade glömt hänga tvätten så nu fick jag göra det, det är så jobbigt när det inte finns plats på "hängarn". Sen ska jag nog ta och dricka upp mitt kaffe och hoppa in i duschen innan jag glömmer det med!
Jag hoppas det är äcklig mat idag för då behöver jag inte ha ångest över att ha sovit över Lunchen och Lucian! hih.
Hej


Kommentarer
Postat av: SB

vaaaa :O han är ju psykiskt jävla sjuk!

Han tål fan inte kretik, och när jag sa det till honom då jag och elisabeth var och snackade med honom, då brusa han upp sig som fan!

alltså shit, såna idioter till lärare bör inte få arbeta som lärare!

2008-12-12 @ 14:22:15
URL: http://fruktbajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

* OCH DE VAR JÄVLA BRA ATT DU SA EMOT!

Fan, det är ju INGA som gör det -.- fega som vanligt!

2008-12-12 @ 14:23:31
Postat av: SB

Ja precis, men det är bra att vi har tagit upp det, och att jag har fått snacka med han och elisabeth i enrum! så han kanske får en tankeställare ..

2008-12-12 @ 16:56:52
URL: http://fruktbajs.blogg.se/
Postat av: SB

Men ingen vågar ju säga emot!

dom är ju rädd för att bli IG stämplade..

Och de vill väl hellre fjeska -.-

2008-12-12 @ 17:53:13
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0