With Canon, you can't!

Igår spenderade jag kvällen hos Caroline, vi spelade NHL och jag piska sönder Line, först vann jag med 4-1 men då skyllde hon på tröjfärgen så hon fick byta men då vann jag med 6-1 ist! Synd där, sen spelade vi massa krigsspel och sen när vi spelade Need for speed så skratta jag så mycket åt henne så jag trodde jag skulle dö, fick ingen luft det vart jätte konstigt men det var också jätte roligt!
..Iaf så vann jag varje dragrace och sen när hon för en gång skull ledde över mig så tänkte hon att hon skulle bromsa lite så jag kunde komma ikapp men ist stanna hennes bil typ helt och jag körde om, det kanske inte låter så jävla kul men om man känner Carro (line och carro är samma person) och kan tänka sig hur det låter när hon är trött, skrattar och säger "..nää..nu gjorde jag nått dumt" och hennes bil stannar så skrattar man rejält! Det var riktigt kul iaf, och smyga på varandra i krigsspel!
Sen såg vi Stört kär, och efter den såg vi en B(!!)film från typ 80-talet och den var såå..åh dålig!

..Juste. Jag hatar Canon, jag hatar bridge och jag hatar skolan!
1, för att canon programmet inte visar mig hur man konverterar och jag orkar inte lista ut skiten själv!
2, för att bridge inte´helt jävla plötsligt läsa raw-formaten utan säger att det är fel format. yeahright.
3, för att jag måste lämna igen kameran så tidigt att jag inte hinner föra över bilderna till skolan. KUL.

tror jag ska ta en dusch och lugna ner mig lite, hej.



Nu kommer det tomtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0