you race through my veins baby

Vad trött jag är, nog för att vi inte gjort annat än att lega i sängen hela morgonen/dagen.
Men vi somna väl vid halv 6, iaf jag!
Var tvungen att dra mig från Jakriel (nej det är inte hans riktiga namn) eftersom att jag och sis ska beställa kinamat! ÅH SÅ VÄRT!!

..Såg nyss att Luleå ligger under med 1-0 so far, men antingen så kommer vi igen eller så får Skeå och Linköping som också ligger under förlora! Så behåller vi serieplatsen..om jag nu kollade rätt!
Aja, emma ska flytta ut för 3e gången nu så jag ska kolla om jag vill ärva nått ^^. Ciao


Kommentarer
Postat av: elin

men bite me , fan var snygg bild lollan !

2008-12-28 @ 17:37:13
URL: http://youaremystorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0