Du e la go, hey så jävla go.

Jag skulle helt seriöst kunna leva på Live musik, fyfan så underbart det är!
Vi såg Kapten Röd i torsdags i Skeå och så jävla udnerbart det var! helt galna var jag och Carro, dom andra tre stod bara och dumstirra, eller ja Emil sjöng med men det var ingen fart i han ;).
Jag och Carro hoppa och sjöng och röjde som få ;). Det är så jävla underbart att bara lyssna hoppa dansa njuta!
wuää! så jävla skönt. Och nu är tåget, hotellet och konsertbiljetterna fixade till Lars Winnerbäck den 9/8, så jävla jävla kul och underbart det skulle bli!
Tänk om man slapp tänka på pengar, jobb och skola och ba få lyssna på live musik resten av livet, då skulle jag dö lycklig kan jag lova ;). Nämen det ska också bli oerhört grannt att lyssna till Skaburbian och Millencollin på Luleå Kalaset, och nästan direkt efter sticka till Sthlm och se Lasse med typ 14.000 sköna 08or ;).
WOAH! Längtar till det sköna! Godnatt.






Du får inte, ge upp utan en kamp,
nej du kan inte vända så fort vägen blivit brant.
Å du tar inga order från någon fesen kommendant,
låt dom försöka men ditt svar blir millitant.                      
Men du kommer aldrig, ge upp utan en kamp,
nej du kan inte tiga nästan inget blir genant.
Å du tar inga order från någon fesen kommendant,
låt dom försöka men ditt svar blir millitant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0