I can't explain why we live this way.

Jag har hittat en ny favorit låt, Brett Dennen - Ain't no reason, så jävla skön! Ni ska få en video på den i slutet av detta inlägg! :)

Igår drog jag till stan med Amanda och Carro, så kul att Carro äntligen kommit hem! :)
Vi fika på Roasters och köpte nån tröja :)! finfint, sen for jag och Carro till Carro och käka soppa och snacka skit tills typ halv 10? när vi kom på att vi skulle gå till Emil (8km) och överraska han! Men tror ni han var hemma när vi kom? neinei, men vi ringde och han kom :D! Lite glad blev han nog för att vi pallra oss till Rutvik, ellerja Carro är ju ofta där men jag är typ där en gång om året och det är då Emil har sin årliga sommarfest ^^,.
Dock så pratar han om att ställa in den?! öööh? Det går ju inte, det är ju de bästa med sommarn! :D
Iaf, halvvägs kom jag på hur mycket björn det är i skogen mellan Kyrbyk och Rutvik så jag vart sisådär lagomt rädd :)
Sen såg vi " Jag borde vara död " och sen skjussa han hem oss för han jobbar ju såklart ^^.
Idag har jag vart och valt tapeter till mitt nya rum =) tror det kommer bli läckert så som jag planerat nu :D
Får väl bara hoppas att de blir lika bra som i mina tankar! Sen for vi och handla till soppan som ja ska göra, eller har gjort mena jag! Sen såg jag sista avsnitter av Skärgårds Doktorn, fan va nostalgi!
Jag ska iaf umgås med Sara nu på 'tag, har fotat svartvitt idag också! fyfan, har glömt hur roligt det är och hur grymt svartvitt är ! Pöss.




Kommentarer
Postat av: kajsa

ska du flytta eller bara tapetsera om? :p

2008-07-12 @ 13:28:53
URL: http://kajsajuto.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jaså, fan va kul :p vart då? med mamma eller pappa?

2008-07-13 @ 14:46:32
URL: http://kajsajuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0