American Crime

American Crime, en lätt sevärd film, alltså så himla sorglig och brutal. Går inte riktigt att förklara den men fattar inte hur en mamma kan behandla ett barn sådär! Vid vissa tillfällen i filmen så var det riktigt brutalt, så om någon är känslig så bör ni inte se den filmen! Det som gör den ännu värre är att den är baserad på en verklig historia.
Ett x antal gånger under filmen får man ont i hela kroppen, man känner verkligen hur hon får lida..
Och alla jävlar som bara kollar på?! Det är sjukt hur det var förr, eller ja..förr och förr, men jag tror definitivt att tiden har förändrats lite iaf, för om det där skulle hända mig eller nån jag kände så skulle då inte jag bara kolla på! Om man inte själv vågar hjälpa så kan man ju förfan prata med vem som helst?!
Iaf, ska inte berätta mer, ni måste se den! fruktansvärt bra och sorglig!

Idag ska ni veta att jobbet var riktigt jobbigt.. Det var bara pojkar idag i grupperna, och dom har ju myror i brallan och dom ska låssas fjärta, och skratta heeeeeeela tiden, och leva om och vill inte göra som man säger! Sista gruppen idag var på 13 stycken 9 åriga pojkar, så dom fick enbart leka lekar! tyvärt.
Aja, imorgon är det bara två tjejgrupper på morgonen och sen ska vi gå paraden genom stan, vilket jag fruktar lite med tanke på vädret ;s he blir nog bra iaf!
Visst det är tisdag idag men veckan är klar snart iaf;;)
Synd som fan bara att 80-tals tema festen vart inställd, liiite jag hade sett fram emot de?! :O
Men det blir iaf längre fram i sommar, och om Carro inte bestämmer sig för att stanna i Norge hela sommarn så kommer hon nog kunna vara med! :D YAY! :D hihi.
So long brothers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0