fria vägar ut

Nice dag på jobbet..
Börja med att vi fick gå en skogspromenad och kolla vars tipsrundan ska vara på kronandagen på onsdag. Men de blev bättre! Sen fick jag och saraboy förbereda frågor som vi skulle ställa till barnen på Kajakklubben..sen cykla vi iväg till kanoten och fotade lite och sen såg vi att barnen var och dansa bugg, så vi gick dit och självklart så tvinga dom mig att vara med ;s Och jag var sämre än småpojkarna! dom vart svin sura när jag snurra åt fel håll hela tiden!;P men vissa var as duktiga och visa hur man skulle göra och så :)
När jag inte ville vara med nå mer så stack vi där ifrån och drog hem till mig på "lunchen" och ladda kameran, sen efter typ 2 h så for vi tillbaka till kanoten för att fota när sebbe & parsten o co hade forumteater med barnen :p
och i teatern så var det såklart parsten som var den utsatte ! :D hahahah!
Men det var kul, sen cykla vi tillbaka till kronan och skrev intervjuen m.m! tack för den dagen! puss.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0