Männeh! :D

Fan vad härligt kväll/natt!

Vi börja då kvällen hos Caroline, där grilla vi och drack öl, svin trevligt och svin chill!;)
Sen så blev alla torra och ville inte fara till stan, men då ringde Sandra mig och hon ville fara till stan lika mycket som jag!
så då kolla jag på klockan och då var den typ 22.20 och sista bussen går 22.30, typ 1 km från carro, så när det var 8 min kvar så börja jag kuta utav helvete, sprang genom en liten skog som genväg..men så klart ramlar ja ..
Men när jag väl kom fram till busshållsplatsen så var det typ 10 pers där så jag hann med bussen :)
Sen när jag just hade klivit av så ringde Kajsa (:DD) och bah " Lollo kolla bak och vinka".. jag bah " nä men asså jag har klivit av bussen, är påväg till sandra" .. Så det var ju en miss ;p hehe
Iaf när jag kom till Sandra så hade hon just duschat osv, så jag hon och ball3 satt ett tag hos henne,
sen när vi väl skulle in till stan, ja då banga ball3 och danne så det var bara jag och Sandra då!
Så vi for in till stan och träffa ryds och jens en sväng som var på grace, sen drog vi och träffade Jimmie och Lidde,
Lidde som vanligt var aaaas jääävla packad, han hörde inte ens när man prata med han! ja då kan ni förstå att han var helt borta och gick i sin egen värld! Sen gick jag Sandra och Jimmie vidare och stötte på massa annat trevligt folk!

Lite senare var Jimmie tvungen att ta en taxi med Lidde så han skulle komma hem, så jag och SB mötte upp Jens, Ryds, Matte & Freddy! :) Jag och Sandra (SB) tog på oss Jens och Freddys student mössor och låssades som om att det var vi som hade tagit studenten!;D hehe!
Träffa Sören också :) fan va roligt det var! han tyckte att jag fejkade lite eftersom att jag hade snott freddys mössa men sen sjöng vi iaf att vi hade tagit studenten!;) hehe! grattis  till studenten Jonas (sören) !!! :DD!!!
Sen drog vi vidare till max och då träffa jag sören där igen! Sen träffa jag Sara och Mys också! ett stort jävla grattis till er två också som har tagit studenten idag!!!:)
Efter det så var väl klockan just efter 3 och det var dags att knalla hem, så jag Sandra och Jens drog en liten vandring till mjölkudden och drog nån bärs på vägen!;D
Precis när jag skulle svänga hem till mig så träffa ja Kontan och stod och snacka med han ett tag också =)!
Och nu sitter jag här och dricker absolut sista bärsen inför natten! och godnatt på er!:D
(måste bjuda på en läcker bild, Emil sitter och käkar mat samtidigt som han håller en cigg mellan fingrarna! så jävla klockrent eller vad?;D)
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha jasså, jag ringde dig också ;) de var ju trevligt. synd att du hade gått av redan!

2008-06-09 @ 00:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0