När gud skapade jorden vände han arslet åt Boden!

Rubriken är citerad av min mor, hon sa det när vi var påväg till Boden för att fira min moster som fyllde 50! ;D
Hahaha, och om man känner min mamma så äre inte ofta hon kommer med sånna kommentarer!;D
Iaf så var vi i båd'n i fredags, efter det for jag till rutvik och kolla när emil vaxa bilen, sen for vi in till stan en sväng och det var dött! (antar att alla var bakis?) sen for vi förbi till byn och tog en cigurette med ryds & co.
Sen var vi så jävla döda från torsdagen så vi drog hem och såg Green Street Hooligans!
..Idag var jag på kyrkbymarknaden med johanna och Amanda, senare kom Anders och filippo och Jocke förbi på en kaffe..
Resten av kvällen spenderade jag hos Sandra med hon, ryds, jens, freddy och danne =) vi såg en vidrig skräckis - See no evil, heter den :p! orkar inte skriva nå mer om dagarna det är så tråkigt  att läsa.

..Vi har konstaterat att du måste vara bög ( vill bara att ni ska ha klart för er att jag har vääärkligen ingenting emot bögar! snarare tvärtom=) ). För sättet du snackar om tjejer och med tjejer, och hur du förolämpar dina tjejkompisar och säger hur fula kläder dom har osv. Och att du aldrig haft en tjej fast du ser duglig ut, och sättet du ser på saker och ting, allting pekar på att du är homosexuell.. Jag tror bara inte att du har insett det själv ännu, men när du väl gör det, var inte rädd för att komma ut ur garderoben! :D. Hm, känns lite väl.. ? att nämna ett namn så det får vara okänt så länge!

 


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha veeem är bög? Let me know! ;)

2008-06-08 @ 12:05:50
URL: http://e4a.blogg.se/
Postat av: Linn

sockervadden såg väldigt god ut, det var nästan jag tänkte ta en bit då jag gick förbi;)

2008-06-18 @ 23:48:47
URL: http://bladlusen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0