I think I was blind before I met you

Ikväll/natt har jag vart och dumsnurrat med Ante, Emil och Kalle, träffade nåra andra sköna prickar också!:D
dock var det askul att träffa Ante igen, har väl inte setts på nåra månader?! :s
trist det, får väl hoppas att vi ses mer under sommarn!
Sen så har jag fortfarande inte packat klart allting som jag ska ha med till klubbviken, och klockan är halv 03.30 nu,
yes! (H). Det går inte så bra för mig, har presis hällt i mig massa cola så lär väl få väärsta sockerrushen snart :D
Finns inte mycket att göra denna tid på dygnet, dock snackar jag med en redig människa på det berömda Msn;et med stort M! ^^D .. nämen om man skulle packa? HA nä nu skoja jag..det ska jag inte, det tar vi tag i imorgon bitti ; )
Nä men jag uppdaterar nog nästa gång på söndag, för jag kommer ha fullt upp! Idag ska jag till Amanda för det puckot fyller år :), dirr efter det drar vi till klubbviken, sen på lördag ska jag hem en sväng och duscha med mera och sen ska jag probably till jangbooi =) det blir trevlans! så om jag inte orkar dampa in här på lördag så ses vi på söndag babes ;) Pöss.
/ tha big L! hoho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0