Take another little piece of my heart now baby!

Ja inte var det då bara vi från SISU som var less på ungar idag!
Säger bara stackars alla er fotbollsledare, man såg ritkigt hur glada dom vart när dom fick lämna ifrån sig ungarna 30 min till oss idag :) haha!
Jag fråga en av ledarna " Hur faan orkar ni med dom här hela dagarna?:O"
- " Ja men vi får ju vila nu iaf..."
- "ja men bara i tio min till ;)"
-" Jaa asså du fattar inte hur mycket det betyder!!"
haha, jag hade aldrig orkat ha dom där 4 dagar i rad kan jag då säga! Fyfan så dom lever om och kan inte sitta stilla,
i förrgår var det en kille som var påväg att dra i "nöd duschen" och en annan skulle skruva på gasen (vi var i en NO sal tror jag ^^) då vart jag lite less på dom :)!
Haha men det var också ganska kul, när vi fråga dom om dom visste vad respekt betyder så sa en kille:
"Att man inte skjuter headshot på någon annan" .. han är ÅTTA :D hahahah! det var lite roligt.
Sen var det en jätte söt kille idag som var 6 eller 7 och sa " När man respekterar varandras känslor:)", haha vilket hjärtegull :D
Men skönt iaf att det är avklarat! Imorgon blir det en dag på kronan och sen är första veckan slutt =)
hare gött! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0