time's a wastin

Det blev en lång dag igår!
Klev upp kring halv 12 och duscha m.m, sen komde Johannan och så for vi in till stan, men vart less efter typ max 30 min så vi gick till Roasters och drack kaffe, eller jag iaf, Johanna drack nån äcklig smoothie.
Efter ett tag kom också Fredde (förlåt mig), vi gick ganska på en gång och köpte skor och gjorde ingenting.
Later så drog Johanna och jag och Fredde, hör och häpna, gick till Mjölkudden! :O fett med motion, enligt mig.
Vi gjorde inte mycket, låg tysta och prata med musik. Skönt med lite lugnt för en gångs skull, fast det vara ju inte länge för så fort Fredde drog så storma Emil och Sara in, så då vart det inte så lugnt längre.
Jag var påväg att somna men då skulle vi såklart till Johan as usual.
Vi såg på film, Deja vú och The mist, och fan va arg jag blir. The mist slutade ju så jävla tragiskt :s inte värd film!
När filmerna var slut var klockan typ 04.20 och Johan fick köra hem oss, så gulligt att vi slapp gå! även fast det inte är långt. Vi somna kring 5 och syrran och hennes kompisar kom och väckte mig när dom höll på att flytta hennes grejer, fan va less jag vart då kan jag säga! :s men jag gick upp och såg på Ellen, fan jag hatar egentligen det men jag orka inte sätta in en OC skiva i dvd:n så de fick bli det. Väckte nyss Sara så vi får väl se vad vi hittar på idag, håller på att somna kan jag ju förmedla er om! Ha de, pöss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0