Vill tant sitta ner?

Galen helg! Galet kul, midsum på klubbviken vart en succé. Jangen och Sören kom dit helt plötsligt och det var as kul!
Live musik och jag och S dansa ju såklart sådär lagomt galet som vi gör ibland, sen hitta vi fina solstolar på bryggan och så satte vi oss där och chilla ett tag :D! Ha, fyffan va schysst vakt alltså, när vi skulle ut från baren när dom stängde så tog jag med ölen och han bah " Du får inte ta med flaskan" ja bah "Men den här har jag inte köpt här" han bah " HAR DU TAGIT MED DIG EEEGEEN ÖL HIT??" ja typ "HEE, näää? (A)" sen sa han att för denna gång då och så blinka han me ögat!:p Sen när vi satt i kåtan (stavning?)´så kom han igen och söp med oss! Har aldrig mött nån coolare, han gjorde upp eld och allt åt oss =), ja sen somna jag tydligen där? det tror jag inte :) hahah.. Nä det vart en bra midsommar.

   
   


Och så tog vi en tvådagars, åkte hem från klubben och la mig och såg på OC tills Jimmie ringde och så vare bah att duscha och gå ner till Jangen och basta, grilla, öla, amerikansk fotboll vart det också! :D
Så det vart lite mycket penisparty när vi skulle basta tycker jag alltså, 5 nakna män och en quinna! havva.
Jag hade iaf handduk, tack! Sen kan jag lova er att när man sitter i en bastu med nakna killar så blir det ganska brutala samtalsämnen, johuvva!
Jag kom på en rolig grej, att jag och jimmie skulle ta på oss varsin hjälm och skalla varandra =)
Det var svin kul, sen så prova jag att tackla en riktig spelare, jag lyckades inte :) Men kul som fan var det!
Dock inte så kul när jag vakna imorse och kände mig på pannan, där hitta vi lite ömhet, bulor och blåmärken, har även en bula på benet, en på handen, på foten har jag blåmärken och på höftbenet hittar vi blåmärken också =) känner mig ganska mörbultad men kul var det!:D Ikväll ska jag umgås med min kära Sara bananaaa, så göy det skal bli!
Nu måste jag duscha! eller snart iaf, puss. L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0