Alla mina lärare är puckon

Igår var vi i Kåbdalis och åkte slalom, slalom baby . -  det var fett nice!;)
Speciellt när jag ramla och sara kom i fullfart mot mig.. trodde jag skulle dö då men icke..
Hemresan ägde fett kan jag då säga! Alla sov typ förutom jag och Sara som hade lite lite liiite öevrskotts energi,
så vi kom på den brilljanta idéen att väcka en kille som låg och sov med en jätte högljudd låt direkt i hans öra..så det gjorde vi och jag skratta fan tills jag grät! så jävla kul, sen börja dom kasta godis och dyligt på alla som sov, så att sova var ju itne ett förslag.. efter lunchen i kåbbe så sa jag " undra om jag ska prova åka utan stavar .. fast nä då kommer jag glömma stavarna här" men troru inte att jag glömde dom iaf? :) jo det gjorde jag.
Idag har  jag ont som fan i axlarna och har blåmärken på smalbenen av pjäxerna, men det är väl smällar man får ta, det var svin skoj!

.. Idag har jag itne haft snus på hela dagen och därför har skolan sugit kuk!
Nu ska jag gå och se OC =D och senare ikväll äre Grey's anatomy, typ veckans höjdpunkt på tv ^^ goodbye
image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0