Broken hearts parade.

Helgen:
I fredags var jag hos Amanda hela kvällen och hon bokade konsertbiljetten sin och flygbiljetten =)
sen for vi och köpte ett jävla kilo godis och såg på national tresure =D fett bra varen, så efter det var vi sugna på att se tvåan så då gick vi till Jocke och hämta den. När vi kom tillbaka så var det askass kvalla på filmen så jag somna - hihi :) på lördagen väckte Kattis oss halv elva och sa " Lollo, Amanda vaakanaa vi ska åka skoooter :D" såå vi gick upp och for iväg med skotern till Tomholmen och grilla och körde skoter, fett mysigt och roligt!
På kvällen hade Pirre 20års kalas i måttsund så då bar det av ditåt!
Vi dansa knädansen bland annat och hade svin skoj, sen hände det väl en massa missförstånd och sånt, folk grina som det alltid görs, nån hade spytt ner båda toaletterna och det stank såå jävla vidrigt i medborgarhuset imorse!:p
och jag vakna å hade ont i hela kroppen, jag har blåmärken på rumpan, benen, ryggen, armarna, axlarna + skrapsår på armbågen!:p kände mig lite trashad när vi for hem alltså ;p
- Idag köpte jag chips och cola när jag for hem och la mig i sängen å käka det sen somna jag ett tag..
Vakna kring 6 och såg på American History X, den är bra men så jävla sorgligt att han dör i slutet juu :/

Aja, ska väl möta sängen snart - godnatt =)
                                          image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0