Fidelity

Allå ;)

Mitt internet försvann i lördags och nu är det äntligen tillbaka =D
har dock inte varit hemma och njutit av att inte ha något internet förens igår..
Så jävla rastlös jag blev, såg massa OC och målade nagellack på min snusdosa för att jag hade så mycket att göra.
Inte fan hade jag pengar på mobilen heller så jag kunde göra nått inte =) nä men det var de.
Idag vakna jag kvart över 9 av att internet-fixar-duden kom och plinga på och abbe skällde som ett jävla jehu,
så jag gick upp och öppna med sömnen i ögonen och när han hade gått somna jag om igen =)
Har sett en hel del OC för att jag trodde att jag var tvungen att rigna Lulebo för att i-net skulle funka..
det var ju dock fel så jag har haft internet hela dagen utan att veta om det:p
Jag har också lyckats börja läsa min nya fotobok ;D.. står rätt vettiga saker i den men jag tar itu emd den lite senare va..
Emma, när du läser detta så kom och plocka bort stolen du lämnade i mitt rum, tack på för hand.

Sportlovet var ganska great, har vart och åkt madrass i måttsund och dansat loss i Carros källare ;)
Och imorgon börjar skolan, rätt skönt ändå..fast jag har matte =S det suger, hatar dig marianne :) HAhe..
ska nog ta och fota lite nu och lära mig mer om Photoshop =D tjing brothers, peace!


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jobbigt när internet krånglar

2008-03-04 @ 18:05:31
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0