Sen flyger vi till blåkulla.

NU ÄR DET LOOOOOV! =D igen.. :_, ahha
Idag sa min lärare till Emelie " men emelie sånna som du flyger ju till blåkulla ikväll:O"
Hahaha fedt taskigt!

Iaf så var klassen på bibblo för nån dag sen och skulle välja en bok vi skulle läsa ( typ en fakta bok  eller liknande)
och så ska vi göra en redovisning på det. Min bok blev "Polishunden Ingo", även fast det var en fakta bok så var den rätt bra (A) ska faktiskt nog läsa den nu :o, ack! jag är ledig och göra skolarbete.. tänka sig ^^
Idag när jag kom hem så hade min sötemor lagt ett påskägg på mitt skrivbord åt mig :) fullt med godis och chasewnötter m.m :)! Såå nu ska jag gå och mysa med kaffe och godis och polishunden Ingo ;) pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0