it's a long bumpy road to hell!

Shit, är det jag som är lite seg med att komma på att "Chris Brown - With you" är asbra?! :D haha..

Iaf..Så har jag sovmorgon till tolv, hade dock uvs 8.30 och det gick hyfsat bra :)
fick veta att jag kan byta kurs så jag kan läsa Engelska C och Camebridge ( hur det nu stavas )
fan va skönt :DDD!
Nu sitter jag med Sara i knät hos pappa -- hon är 3 år och försöker lyfta mig ^o) Annars sitter hon bara och kramar mig som hon alltid annars gör :p
Och så ställer hon såklart 1000 frågor på samma gång ;p typ
 - " Lodit, gick du i trappan?"
 - "nej jag åkte hiss"
 - "okej men när man åker buss måste man betala..men inte om man åker med barnvagn för då åker man gratis"
Hon sitter också och gräver i min mun och förvånar sig lika mycket varje gång över min piercing =D haha.
HAhahahah hon tycker att vi ska byta kläder nu :DD!

Nämen nog om Sara..När jag först kom hit så gick jag in i v-rummet och så satt lilleman (Emil) på golvet och hade tårar i hela ansiktet och såg helt förstörd ut! så titta han på mig med sina stora ögon lite förundrande över vem som kom :p så krama jag han med händerna om ansiktet och fråga vad han gjort..så sa Sara
 -" Han fattna me fingre" 
  -"Har han fastnat med fingret?"
 - " jaaa :S"

Ah, dom är för söta mina små syskon!
Ikväll blire grillparty hos Matte, om nu vädret blir lovande! Let's pray for that! =D
hoppas det blir najs iaf, nu skriker sara om massa saker så borde kila =D pusshay.-

(har bara gamla bilder på paps dator, så jag bjuder på en från 05/06 :) )
image72

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jodå, den funkar mycket bra :)

2008-05-17 @ 16:47:39
URL: http://kajsajuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0