9/11

Har börjat skriva på min engelska novell nu, men jag tar en liten break och bloggar en sväng ist!
Var barnvakt åt mina småsyskon idag, skulle egentligen bara vara en timme, så en halv timme innan pappa skulle vara klar hos tandläkarn så gick vi ut i lekparken i stadsparken och vänta på han där, men efter en timma hade han fortfarande inte kommit så vi börja vandra på stan, iskalla som fan! Gud vad jag frös. klockan 1 ringde pappa och sa att han hade vart tvungen å rotfylla därav tiden. Så frusen som fan drog jag till skolan och var med på dom sista 15 sekunderna av NK:n.
Nu har jag grymt ont i huvudet men kan inte gå hem eftersom att jag missat alla andra lektioner idag.
Men ska se om jag kommer in på fotolagret härifårn så ska jag slänga upp en bild på Pizzabagarn!
Sen ska jag dra hem och rasta Babben och dra till stan med Johanna! ciao

 

Kommentarer
Postat av: ewe

Han såg till och med ut att ha lite mjöl på magen, perfekt! ;D

2008-11-21 @ 23:47:29
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0