äää

Haparanda resan vart skrattfylld och väldigt trevlig, köpte dock inte mycket på ikea men de finns fler tillfällen, hitta ett par grymma skor också men köpte inte dom heller, köpte däremot massa godis på candy world, kan dock inte äta det nu för nu är min hals så svullen att jag inte kan prata!. Eller prata kan ja väl men låter som att ja svalt gröt (som danskar) och gör förjävla ont så jag undviker helst det. Kul när det är farsdag imorgon och jag ska vara runt småsyskonen som gör allt annat än sitter stilla och är tysta.. Men får väl se om jag åker, kanske inte är någon höjdare om ja är så sjuk som jag är nu. Nä ska nog se nån film och försöka sova bort lite smärta. Gnait

Kommentarer
Postat av: kajsa

fast jag har inte den frisyren, de är en gammal bild från i vintras:p

2008-11-09 @ 01:40:29
URL: http://jutok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0