en udda morgon

Det kan man verkligen säga, utan att jag ens vart vaken i 1 minut så hade jag vaknat upp och slagit på tv:n.
Jo förstårni, när klockan ringde klockan 6, så vakna jag klarvaken och hann tom tänka " jag slår på TV:n för då vaknar jag " och det gjorde jag, det fanns absolut inget att se men jag såg Entertainment now och sen halv 7 började vakna med the voice och det är fan bra! Så nu, 07.25 har jag, klätt mig, vaknat, ätit frukost, druckit två koppar kaffe och sminkat mig! Och jag har fortfarande en halvtimme att döda! fan vad skönt, vanligtvis brukar jag ligga och sova till 07.35 och få stressa mig genom morgonen, men idag blev det inte så! Pigg och glad ska jag nu fortsätta se Vakna med the voice tills bussen går 07.55! Ha en bra dag! Puss.

¨
Det är snöstorm ute! huvva, men jag har klätt mig någorlunda varmt.

Kommentarer
Postat av: sara

gud vad söt du var på den där bilden, som en liten smurf <3

2008-11-24 @ 14:49:35
URL: http://sara888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0