Onsdag, snart torsdag.

Jag har sovit ett dygnt. Nä men det känns som det iaf.
Sov först till halv 2 när Johanna ringde och väckte mig och fråga om vi skulle på rollan men jag måddde alldeles för dåligt för det så det blev inget, jag såg Mamma mia istället och somna sedan om till klockan 19.00, då såg jag Sex and the city filmen tills Grey's börja sen såg jag klart satc och nu hamna jag här funderandes över om jag ska fara till skolan imorgon eller inte, det är ju så grymt jobbigt att missa en hel dags foto, men det är ju grymt jobbigt att inte ens kunna svälja och ha ont i öronen för huvudet är så svullet av förkyldning. Och denna helg vill jag vara lite friskare iaf!
Ska äääääntligen till Ikea m,m! Åh underbart.
Fick även min lönespec idag, fett med rik jag blir på måndag bre!
Jo jag får lön och studiebidrag och underhållsbidrag på måndag, inte som alla andra helt enkelt!
..På jobbet föresten i söndags så stod det en burk med lingonsylt i buffen och på kortet som berättar vad det är så står det på både svenska och engelska och på engelska heter det "Lingonberry Jam" ..Fyfan vad fult? Jag skrattar varje gång jag hör det.

Anyway så är jag sugen på cola, för jag drack det nyss men det tog slut..Så det jag fick välja på nu var lingonsaft eller mjölk, klart man väljer en ostmacka! Godnatt



Stefan frågade mig om jag inte hade nån bild som jag var riktigt nöjd över
och här är den! Jag gillar denna bild mest tror jag, den här och gröna stolen-bilden!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte påväg att få de ja hade :S låter så! /sb

2008-11-06 @ 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0