Sharing different heartbeats

Min hals ondar och är tjockiz och mitt öra svidar lite lätt!
Har töjt till 3,4mm idag tror jag det var iaf, men ska man va grym får man lida pin, eller nått sånt!
Sved i plånkan gjorde det med. Men jag har vart hemma ett halv dag för jag var så risig där kring 12 så jag drog hem
(= roasters med Sara först) och sov, och när jag sov så var jag på Cleo! Ni skulle sett mammas min när jag vakna och sa att jag vart på Cleo, hon fatta ingenting! Men vad förväntar man sig. Nu ska jag se lite oth och fortsätta ajajajaj:a!


(såhär såg det ut förut)
Juste! dom har möblerat om i vårat media rum! Galet fult vart det,
sofferna står som ett jävla jehu och man får typ skrika till varandra om man sitter
i varsin soffa! fyfan för den som gjort de!

Kommentarer
Postat av: maja

och jag som tyckte det var snyggt.. :b

2008-11-04 @ 22:20:46
URL: http://majamedmera.blogg.se/
Postat av: maja

och jag som tyckte det var snyggt.. :b

2008-11-04 @ 22:23:15
URL: http://majamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0