Today is where your book begins.

Jag kan ju inte rekomendera att se Ping Pong Kingen. Fyfan så vidrigt dåliga skådespelare!
Hade jag vart dom hade jag skämts! Det var så grymt dåligt, man hade lika gärna kunnat sätta ett manus dirr framför ögonen på dom och filma och släppa filmen så för det var så det lät! Ah. Se den inte. Sjukt kass film, men(!) om skådespelarna hade vart bättre så hade kanske filmen vart bra, vem vet?
..Medans vi satt och kollade på film så hitta jag en bok i mammas bokhylla som jag bestämde mig just för att börja läsa:
Al-Qaida och vägen till 11 september, tror att den kan vara grymt intressant! fast om den inte är bra från början lär man itne orka läsa hela för den är ganska fet, 461 sidor. Men ni får väl heja på mig!
Ska nog se Ocean's 13, för jag orkar inte börja med nått större projekt nu! Johanna har precis leftat mig så nu ska jag tjilla och sova! För imorgon kommer Mammsen och Kjelle hem från stockholmia, har ni köpt en gåva åt mig och Emma kanske? Som tack för att vi tog hand om hemmet så bra, höhö. Och så kommer någon annan "hem" från stockholm imorgon, nämnligen Markus Fagervall, och han besöker oss här i Luleå en sväng på Smedjan och spelar nå truddelutter från sin nya skiva, gillar han inte så värst men tänkte dra och fota! Nu ska jag lefta, ciao.


Jag har heller aldrig sagt att jag är normal! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0