Ingen Soldat

Nu har jag sett, vad jag trodde skulle vara det sista avsnittet av Prison Break, dom har äntligen fått tag i scylla och återlämnat det till "polisen" och som dom lovats ska dom bli frisläppta, men såklart så visar det sig att polisen lurat dom eller vadfan problemet blev. Det var iaf inte sista avsnittet.. Ah! galet.
Men det är bra iaf!
.. Ska på bio om 2 timmar men just nu ligger jag i sängen, har snott syrrans laptop (förlåt) och glottar massa sköna musikvideos! Ska nog powernapa innan det är dags att dra mot stan! CYA!




Jag & Sara i kön till Lars Winnerbäck 9/8 <3

Sara och syster i väntan på Lasse! 9/8

stå längstfram på Lasse konserten bland 18.000

Kommentarer
Postat av: linn

Nä eller hur, han är ju det bästa! och tack :)

2008-11-26 @ 19:42:02
URL: http://linnstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0