Vi är de som har hjärtan av ädel titan

Halv tolv vaknade jag en sjuk dag som denna, men!
Jag börjar bli lite bättre, måste nog till skolan imorgon iallafall för att det där jävla NK arbetet ska in på onsdag..
..Jag kom på ett tidsfördriv, jag fick en bok/block av pappa igår som han gjort på jobbet så jag började skriva ner massa lyrics och artister/grupper i den, tänk vad kul när man bli äldre och läsa det? Jo, tycker då jag.
Sen har jag läst lite skvaller i Cosmo också, druckit ett x antal koppar kaffe och nu är jag rastlös igen, har tom bäddat sängen! Vilket jag aldrig brukar göra, men har lyckats med det! Funderar på att se Saving private Ryan, bara för att jag såg att vi hade den och har hört att den är bra.


..Jo juste! igår städa jag ju arslet av mig och så tände jag ljus, och det slutade nästan i brand, eftersom att mina hyllor är så nära varandra så höll ena på att nästan börja brinna! den vart kokhet och det vart ett hål i den, hehe. oops.
Så här såg det ut när det var tänt iaf:



Detta har jag sysselsatt mig med:


Kommentarer
Postat av: ewe

Mucoangin då eller vad de heter, han som käkar taggtråd i reklamen ;D

2008-11-10 @ 14:49:33
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0