You are in pain

Jag skulle (!) göra fotouppgiften idag, men när jag väl lånat en kamera ( en jävla 10D, som jag hatar och inte förstår ) så ska jag fixa inställningarna så jag slipper göra det på plats för de tar tid ibland, jo vad händer? Kameran funkar inte!!!!
Det funkar att fokuser och allting men knäppa en bildjävel vill den inte! Åh, måttligt less blev jag så jag for hem, kollade om objektivet passar på min kamera och tur som fan så gjorde det de, tack för det.
Nu ska jag dricka kaffe och möjligen fota idag, beror på för jag måste ladda battset till min kamera och det brukar ta sin tid ibland. Annars ska jag på stan sen med Johäna, sa ju det! Än sålänge går det som planerat.
Får väl knalla iväg till Luleå Taxi och fråga om nån där kan ställa upp..Hm, nu ska jag dricka kaffe och se lite tv! pyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0