Champagne i handen

Skolan gick ändå fort idag, flummade igenom webbdesignen med Camillz som vanligt, sen hade vi hål då satt jag Signe och rebecccca och snacka jätte mycket skit m.m. Men nu är skoldagen över, jag har fixat mig och om en timma bär det av till Camilzz för PARTY PARTY! med klassens tjejer, fyfan så tagg det var i skolan idag eller vad säger ni?
Med; Singstar, gh, sanning&konsekvens, pizza och en jävla massa alkohol kommer vi få en riktigt jävla trevlig kväll!
Dessutom så har vi jeansförbud, så alla måste vara någolunda finklädda, spännande :O!
Nämen de ska bli skit great, har typ längtat hela veckan! och kul att se hur det ser ut hos Camilla i de nybyggda!
Ska städa mitt rum lite innan Ryds dampar ner här! Kysshaej, ha en trevlig fredagskväll! /L,-
(Jag tar nog med mig kameran så det blir bilder i mängder sen innan helgen är slut!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0