Life, hope, truth, trust, faith, pride, love, lust.-

Hejallavänner, jag mår inte bra. nämen allvarligt, jag vakna imorse och var död, ja lovar ja var död, eller jag kunde iaf inte stå upp för mitt huvud skvalpa för mycket, men ett frisco mål och nån litre cola och nån litre vatten + en dusch så var jag nästan i toppform för att rusa till bussen - åka till gstad - möta Kajsa och så vandra vi in i sporthallen för att se Stefans basketmatch, dom förlorade men Gstad vann! Och jag är ju old gstadare så höll väl i hemlighet på båda lagen.
Menmen inga sura miner för det, jag pratade med Pappsen och han kanske kirrar objektivet från jobbet! då blir det iaf lite billigare hoppas jag. Det blir ett Canon EFS 50-250mm/4-5,6 med bildstabilisator i 4 steg, PHETT NAJS! och det motsvarar ett 400mm obektiv, ojoj vad nöjd jag kommer bli. Det går på 2590:- på elgiganten och det är fan ändå billigt för att vara ett orginal så jag är nöjd att jag hitta det, tänkte först köpa ett Sigma 70-300mm men jag klarar mig på ett 25-250mm. Då blire nya najsa bilder. Nu ska jag rycka upp mig och redigera lite bilder till skolarbetet och kanske om jag hinner ska jag sätta upp de svartvita bilderna som papi tog när han var ung&begåvad och sen ska jag sätta mig på bysss numero nine och åka till Amanda och köpa gogrejer och se Pretty Woman, den är på tv kl.21.00 för er som vill se! Kyssåhej
btw, i veckan åker långrishåret iaf, ska boka klipptid imorgon! och färga ska jag, nått förslag på hur jag ska klippa mig?
/L.-


Kommentarer
Postat av: sheima

wow va kul det låter! så ni fotar hela dagarna eller vadå? låter ju hur bra som helst ;D

2008-10-12 @ 21:34:09
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klipp dig som du hade tänkt, du har ju haft nått liknande, så de kommer ju garanterat passa dig!

ska du färga ditt hår hos frissan? Ljusa upp de lr färga över allt?

2008-10-12 @ 23:32:42
Postat av: sheima

haha okej :P vilket gymnasie går du på? (eller har du kanske tips på andra bra med mediainriktning) :)

2008-10-13 @ 17:38:44
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Johanna =)

Klipp inte FÖR kort bara. Du har ju så fint hår! Love yahh <3

2008-10-13 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0