Ensamhället

Aaah snacka om att liva upp stämningen denna gråa dag!
Satt och kolla på BDB på massa bilder hos någon okänd individ, så såg jag att det var 7 år sen krascharna inträffade 9/11 :O! Lol? har det gått så länge? Jag kommer ihåg att ja inte fick veta det förens dagen efter på skolan, fast fatta inte så mycket av det då heller meen roligaste svaret fick jag av rydas och hur han kommer ihåg 9/11:

Om ni inte ser vad som står så var han på Karateträning, och det tyckte jag var ganska extremt jätte kul:)
För det är nått jag verkligen inte kan tänka mig, eller jo jag kan tänka mig hur han ser ut, ungefär som när han spelar basket:



Hahahahahahahah men i all ära är denna individ trevlig och full av liv, bara inte en sportfåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0