I need somebody

På nk:n idag så skulle vi göra en exkursion, jag och simon gick och hämta vatten från norra hamn, gick väl rätt bra, fick dock inte med nå djur bara små msåsmåsmåssmå gräsalger, haha.
Frida och Emilia hade hämtat vatten från trolltjärn och så fick dom med en vatten geting och när Emilia kollade på det i mikroskåpet så tjöt hon till, så alla gick och kolla och fyfan så vidrigt! ett kryp på typ 3 mm var nu 3cm just vid ögonen, vidrigt som fan! :s hahah. Hårigt var det också.
hyvvaligen, har fått veta att vi ska typ kunna 3000 grejer till provet om två weeks, vi ska typ läsa 70 sidor i boken, skriva en labbrapport på provet, sen är de 16 ord som vi ska kunna förklara och visa likheten mellan alla typ och så är det väl nå mer skit! Hur fan kan man göra ett sånt stort prov när det är första? snacka om att det inte blir nån mjukstart på NK:n alltså.

..Nu är det inte länge kvar tills jag kan köpa nya objektivet, och när jag gör det kommer bloggen (kanske) bestå av meest bilder ist för text! hoppas jag, om orken finns att fortsätta med blogg!.
Isf borde jag göra en ny headers tycker jag (?!) Har haft den här ett bra tag och har nytt ps nu så ;) aja One tree hill nu! Ciaaaaao







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0