I never said thank you for that.

Såg just klart oth säsong 2, hitta dagens låt där : Jimmy eat world - hear you me (may angels lead you).
Även om jag hade mina tvivel så vart idag en bättre dag än förväntat.
Ingenting kan lösas om man inte tar tag i det och pratar om det, det har jag gjort på flera sätt idag och jag tror att vi är påväg nånstans nu, tillbaka till det goda. Det är egentligen ofattbart hur många som kan trycka ner en när det  bara krävs en person för att du ska resa dig igen. Ändå att det finns så mycket och så många man tappar på vägen, men jag är glad att jag har fått behålla de jag har. Iallafall det mesta. Min silverring som alla i mitt gamla fotbollslag har, den försvann igår morse eller jag tappade den för den är lite förstor, efter att ha suttit på mitt finger sen 7an så är nu den borta, känns lite tungt, försvann min lycka nu? Det hoppas jag inte.
 menmen, efter nåra välbehövda timmar på roasters med Jimmie och nåra långa sms så mår jag perfekt bra idag! tack mina kära! /L,-



Love will always be the guiding force in our lives.

Kommentarer
Postat av: kajsa

va läskigt, jag tappade också bort min fotbollsring igår! de känns verkligen hemskt för den har ju följt med i alla år:(

2008-10-22 @ 14:42:30
URL: http://jutok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0