I'm six feet from the edge.

Tisdagsmorgon - vad gör man när man upptäckt att lovet går för fort.. igen?.
Varför går skolan så jävla sakta men loven så jävla fort? Ah, jag måste komma på nått att göra idag som inte innebär att spendera alla mina pengar på nya kläder på stan, eftersom att vi ska till Happaranda and Ikea i veckan!
Då ringer man Johanna och för att förklara det lite bättre så är det inte så lätt att få tag i denna kvinna,
utan först ringer man till hennes mobil där vars hon förmodligen inte svarar för hon har glömt den eller lämnat den nånstans vars hon inte kan höra den ringa, så då ringer man till hennes kille Jonas och hör om han är med henne (som han alltid är, ingen pik) men nej för en jävla gångsskull så är Jonas på jobbet och Johanna hemma!
SÅ tillslut ringer jag hem men kom precis på att Johanna sa sist " men vi svarar aldrig på hemtelen för det är aldrig nån intressant som ringer" meen med lite nöpochnäppe så svarade damen men vad händer? min mobil lägger av,. of jävla course. Men ja ringde upp på hennes mobil och nu har vi bestämt möte och det blir stan iaf med en roasters på det!
Så nu måste jag hoppa in i duschen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0