iväntan

Jag har så grymt lite att göra iväntan på att dra till stan, så de blir en sån här
mobil-kontaker-lista youknow.

Har du pussat nummer 2?
Amanda :) - Ja.

Vad har du för relation med nummer 20?
Emil =) - Bästa mannen i mitt liv säger jag!

När ska du träffa nummer 30?
Gingland green, you tell me.

Är nummer 18 söt?
EmelieH Mp, ofc!=D

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Conny, snygg och äldre

Gillar du nummer 14?
Cro, jaao

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anders - Nej tyvärr

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Faran, förmodligen väldigt snart ^^

Är du nära vän med nummer 23?
Ewe, nja skulle jag väl inte säga!

Har du gått på bio med nummer 4?
Anna Mp, Noo!:o

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Jangen, näädu! eller ja som vänner dvs ^^

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Ante, ´hockey!

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Camilla Mp, hell yeah!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Farmor hemt, farmor och barnbarn relation, helt bra.

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Filippo, ingenting

Vad är det bästa med nummer 8?
Bjärn, fan vetja:s

Brukar du och nummer 16 träffas?
Elin Mp, jodu vi går i samma klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0