Klubba & Kaffe

Sitter i skolan nu, har fått kanske världens mest svåraste fotouppgift, vi ska fota urbaniserat landskap, huh?
Mm, jag undrade också vad det var och jag kan typ inte förklara heller .. 
Ska också redigera alla bilder som vi tagit, redovisning nästa vecka, dock har jag redan redigerat alla och är klar så ska väl typ, sitta och göra ingenting tills klockan slår 16.15, eller så kanske jag får sluta tidigare och börja planera nästa uppgift (urbaniseringen). Idag ska jag iaf låna en 40D, har "paxat" en, så nu ska jag ha en, orkade inte förra gången men nu behöver jag en. Känns mer spännande och roligt att fota med skolans hightech kameror ist för min  400D.
Ska väl ändra lite bildstorlekar på nåra bilder och lägga upp på bdb > tangoberra.bilddagboken.se!
Kysshaej /L,-



Emilia 3, och Jenny 4,5, leker i stadsparken.

Kommentarer
Postat av: Sheima

åh gu va skoj! jag gör inte så mycket, tar det mest lugnt liksom :P

2008-10-16 @ 15:21:37
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0