Life, love, stress and set-backs, yes

Kylig morgon, endast 5 grader är det utanför, jag fryser som ett litet naket barn.
Om två timmar ska vi vara på arcus och orientera, varför? Varför utsätter dom oss för sån här plåga?
-"För att de ska lära dig att livet är hårt och grått" citerat av Jimmie
Hade gärna legat kvar i värmen här hemma och druckit mitt kaffe och läst holes eller sett tv, eller nått annat obetydelsefullt en trist grå torsdag som denna.
Dock skriker Linkin Park ut ur mina högtalare, alldeles för högt och det är ingen vacker sång, ska nog byta till nått trevligare. Green Day - When I come around, <åh kärlek är det minsann!>
Nä nu fryser jag så ska klä på mig och göra mig redo för nån timme i helvetet (blöt skog på arcus), ska faktiskt "springa" långa rundan på 4,9 km, dock utan tid så jag får ha med mig min trogne lagkamrat Sara Nyberg :)! Tack för det iaf!
Nä fryser! heipa hej - Men mitt kaffe är iaf varmt




So go do what you like
Make sure you do it wise
You may find out that your selfdoubt means nothing was ever there
You can't go forcing something if it's just not right.

No time to search the world around
Cause you know where I'll be found
When I come around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0