Out from my window across from the city

En tidig lördagsmorgon det blev, 09.00 ringde klockan och då var det bara att stiga upp för att duscha och sen klockan 10 åka till Pappa, förrådsstädning var på G. Hittade massor av prylar från när jag var liten liten!
Sparade endast några få grejer och snörde resten, efter det kring halv 12 gick jag in till stan och mötte Kajsa och vi gick till Pontus hallen och kollade på BG's match mot Byn, Byn vann!
Matchen kändes lite ofartfylld men men,. Efter matchen åt vi på Sub, skagenröra macka, grymt gott!
Sen for jag hem och Stefan kom lite senare och glotta OC med mig.
Jag var grymt trött efter min tidiga uppstigning och somna klockan 23.15 ungefär och sov i 14 h!

Vilket resulterade i grym huvudvärk! huvva!


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0