she just needs someone to take her home

Idag. Var jag väligt arg.
Först försov jag mig, missade ännu en NK lektion, kom till skolan och fick skriva av allt av Sara, och nu först har jag insett hur mycket vi ska ha på NK provet, om ca 4 månader slipper jag Tyrann förever :) thank god for that!
Sen när jag skrivit klart allt och ätit mmmmm.mmmmm så var det  mum, nu blir jag helt galen, snart klipper jag sönder alla Ulfs äckel häften som han haft sen stenåldern!:@..Kom på en trevlig överraskning idag:
JAG SKA LÄSA MULTIMEDIA B OCSKÅ :'(:'(!! fyfan! uäöä, spy på multimedia (mum)!

..Nä va lite positiv, jag har ju faktiskt sovit efter skolan :)
och så fick jag veta att jag inte ska jobba förens 25-26okt och det var skönt för nu måste jag offra mina sköna jävla helger till att plugga NK!. -.- Men vi får hoppas det går bra då så jag fåre fortsätta! Ska jobba med Eva då, cheefn!
anyway nu ska jag äta mat och göra.. guess what?
STÄDA! :D>.< cia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0