take me down to the paradise city.

Någon som sett dom nya bussarna? Undra om dom typ gjort nån mix up med llt's bussar och ltnbd's bussar, för det var grymma säten, sköna som fan och två stycken platt tv's ? say what? vad ska man med dom till?
Visa en film på 10 min eller? Eller ja, vissa kanske åker mellan hertsön och sunderbyn och behöver se på tv under tiden, för det tar väl trots allt 45 min kanske? Näfan, satsa pengarna på nått annat än tv-apparater i bussarna!

..Satt och kolla igenom massa gamla bilder, nya också egentligen men kom och tänka på hur många okända man har på bild egentligen, tänk då hur många okända som borde ha bild på en själv för att man råkar gå i bakrunden?
Hm, ganska lustigt ändå. Nä, ja ska ta mig i kragen och inte göra ett skit nu, för jag jobbar imorgon > 08.00-13.30!
Natt, eller så.


Ljudstudion i ettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0