Baby can i hold you tonight?

Åh, jag har gått å blivit redigt sjuk, feber, hosta, snorig och nästan öroninflammation! huvva, lite tungt är det ^^ haha.
Har spenderat hela dagen i sängen, har sett skins med emil hela jävla dagen, och jag vet inte hur många ggr vi fråga vad serien egentligen går ut på? för det fatta vi aboslut inte, den är helt klart den skummaste serien ja nånsin sett!:P haha.
Anyway, imorgon ska vi skicka tillbaka telefonen! YAY hann inte ens ha den en vecka, men men. Den har ju inte svenska så det är lite jobbigt ^^, sen i helgen blir det tjejkväll+middag hos Johanna och förmodligen fiske med Anders, Tobbe och Sara =) Vi ser ju vad som händer (:. Det lär bli kul..om jag nu blir liite friskare tills dess, kommer inte klara av det om jag får öroninflammation iaf!:S. Men det löser sig, jag måste städa lite nu, emma och jimmy ska se på tv i mitt rum och det ser ut som shit! Ska typ, koka te? och bli frisk, men vi hörs!:D Pöss.


Skrivet av Amanda, till mig!:) Sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0