Det är inte varje dag ens lärare skäller.

Om ni ska ha lektion i 5647, då har ni kommit rätt.
Om ni ska ha webbdesign, då har ni kommit rätt.
Om ni har valt en kurs som heter DTR1210, då har ni kommit rätt.
Om ni ska ha HAB som lärare, då har ni kommit rätt.
Det var de första min webbdesignlärare sa idag ^^ hahaha.
Det vart en lektion med redigt mycket skratt, fyfan alltså!
Vi skulle gå igenom kursplanen och så fråga hon en kille om han visste vad " syntax " var och så här sa hon:
Vet du vad syntax är ? vov vov!.. HON SKÄLLDE!:O hahahha jag höll på att bryta ihop av skratt alltså:o! hahahahah.
Sen sa hon ett x antal fler roliga saker och även andra som går kursen så det blev mest skratt av allt!
Om det ska vara så varje gång så kan jag nog klara av att gå till 17.00 på måndagar;).

Nu måste jag ha nått som kan keepa mig vaken så jag inte somnar nu, är såå jäävlalala slut!
och så klart så har syrran just dragit så då kunde vi inte ta sess idag heller :o.
Har kommit på en riktigt frän grej alltså!:D Aja, ni får se det när det blir klart!
/L.
Min kära eos.


Seasons are changing and waves are crashing
and stars are falling all for us
days grow longer and nights grow shorter
I can show you I'll be the one.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, lite skillnad på gröt och grönt kanske ;)

2008-09-01 @ 20:51:13
URL: http://e4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0